Comienza la fiesta!

¡Buuuuuuuuuuuenos días convecinos y convecinas del Carmel!

Como habréis podido notar por el ruido de nuestra selectísima playlist de hits de los 2000 (y uno o dos minutillos de alarma), ya ha comenzado el vermut de inauguración.
¡No dudéis en acercaros a charlar con nosotras y que os expliquemos el proyecto mientras os invitamos a un bocadito de comida bien rica!

Después de 6 días de silencio hoy tenemos ganas de bailar y pasarlo bien, así que venid con ganas de mover el esqueleto, aunque siendo ayer la primera noche sin toque de queda probablemente ya vengáis con el esqueleto removido.

¡Os esperamos!

Vuestras vecinas de Can Llimona <3


català


Boooooooooooon dia conveïns i conveïnes del Carmel!

Com haureu pogut notar pel soroll de la nostra selectíssima playlist de hits dels 2000, ja ha començat el vermut d’inauguració.
No dubteu a acostar-vos a xerrar amb nosaltres i que us expliquem el projecte mentre us convidem a un mosset de menjar ben bó!

Després de 6 dies de silenci avui tenim ganes de ballar i passar-ho bé, així que veniu amb ganes de moure l’esquelet, encara que sent ahir la primera nit sense toc de queda probablement ja veniu amb l’esquelet remogut.

Us esperem!

Les vostres veïnes de Ca Llimona <3